I henhold til lov om forbrugeraftaler §18 stk. 2 gælder der ingen lovbestemt fortrydelsesret ved bestilling af fritids-aktiviteter og forplejning. Du kan derfor ikke gøre fortrydelsesretten gældende, når vi har fremsendt bookingreservation/-bekræftelse på arrangementet. Følgende vilkår vil være gældende ved aflysning, afbestilling eller andre ændringer:
- Vilkår ved aflysning/afbestilling
Disse vilkår gælder ved en fuldstændig aflysning af arrangementet.
Entrebilletter kan altid afbestilles omkostningsfrit uden varsel.
Øvrige ydelser (f.eks. forplejning, oplevelser, undervisning og skoledage) kan afbestilles omkostningsfrit indtil 3 uger før besøgsdatoen. Ved afbestilling mellem 1-3 uger før besøgsdatoen faktureres ydelser med 50% og ved afbestilling mindre end 1 uge før besøgsdatoen faktureres ydelser med 100%.
- Vilkår ved ændringer
Disse vilkår gælder ved hel eller delvis gennemførelse af arrangementet på vilkår, som er ændret i forhold til den oprindelige skriftlige bookingreservation/-bekræftelse.
2.1 Reduktion af deltagerantal
Antallet af entrebilletter kan reduceres omkostningsfrit uden varsel, også på ankomstdagen.
Deltagerantallet i øvrige ydelser (f.eks. forplejning, oplevelser, undervisning og skoledage) kan reduceres omkostningsfrit indtil 1 uge før besøgsdatoen, dog kun ned til et eventuelt minimumsantal gældende for arrangementet. Hvis deltagerantallet mindre end 1 uge før besøgsdatoen reduceres, faktureres de oprindeligt reserverede/bekræftede ydelser med 100%.
2.2 Øget deltagerantal
Antallet af entrebilletter kan øges uden varsel, også på ankomstdagen, mod tillægsbetaling af den aftalte entre-pris per yderligere deltager. Der tages dog forbehold for kapacitetskrav og/eller kapacitetsbegrænsninger.
Deltagerantallet i øvrige ydelser (f.eks. forplejning, oplevelser, undervisning og skoledage) kan øges indtil 1 uge før besøgsdatoen mod tillægsbetaling af den aftalte pris per deltager, dog kun op til det maksimale deltagerantal/den maximale kapacitet for ydelsen. Hvis deltagerantallet øges mindre end 1 uge før besøgsdatoen, kan vi ikke garantere levering af alle ydelser til alle deltagere (kontakt os hurtigst muligt).
2.3 Ændring af besøgsdagens programindhold
Vi behandler ændring af programindhold som afbestilling af den eksisterende reservation og nybestilling af det ønskede programindhold.