Universe er nomineret

26-08-2024 kl. 09.44

Universe er nomineret til "Årets Tech- og Science Oplevelse" hos Børn i Byen.

Der er ekstra store smil, hvis man ligger vejen forbi Universe Science Park i disse dage. Oplevelsesparken er nemlig blevet nomineret til den prestigefyldte pris, som "Årets Tech- og Science Oplevelse" hos Børn i byen.

”Det er en fantastisk at stå i spidsen for en organisation, der de senere år har opnået meget, og denne nominering er en stor anerkendelse af det arbejde, teamet her i Universe har lagt i at skabe nærværende, inspirerende og lærerige oplevelser”, udtaler Adm. direktør i Universe Thomas Tøstesen og fortsætter:

”Denne anerkendelse betyder alverden for os, og vi er dybt taknemmelige for, at vores dedikation til at inspirere børn og voksne til at udforske videnskabens og teknologiens verden bliver værdsat. Vores mission har altid været at kombinere læring med sjove familie oplevelser, der er engagerende og tilgængeligt for alle. Jeg ser frem til fat videreudvikle og styrke vores tilbud, så vi fortsat kan være førende inden for tech- og science-oplevelser," udtaler Thomas Buch Tøstesen.

Alle kan deltage i afstemningen ved at gå ind på Børn i byens hjemmeside. Afstemningsperioden varer typisk fra sensommeren til efteråret, og prisuddelingen finder sted i slutningen af året. De deltagende i afstemningen har også mulighed for at vinde præmier, som typisk relaterer sig til børneaktiviteter eller -oplevelser.

Fakta om prisen:

Børn i byen Prisen 2024 er en årlig prisuddeling, hvor byens bedste steder, aktiviteter og oplevelser for børnefamilier bliver fejret og anerkendt. Prisen er organiseret af Børn i byen, en populær guide og online platform for børnefamilier i Danmark.

Universe Science Park er en naturvidenskabelig oplevelsespark i Nordborg på Als, hvor børn og voksne leger sig til mere interesse for videnskab og teknologi. Fonden Universe Science Park er en selvejende non-profit fond, hvis formål er at gøre børn og unge begejstrede for naturvidenskab, teknologi og iværksætteri. Parken er fyldt med oplevelser, der fascinerer, involverer og underholder indenfor temaerne: Science, Technology, Engineering og Math (STEM). Oplevelsesparken har årligt over 141.000 gæster, hvoraf de ca. 10 procent er skolebesøg.

Billeder kan downloades i høj kvalitet her:  https://shorturl.at/cfKDM”

Thomas Buch Tøstesen

Adm. direktør/ CEO